Veelgestelde vragen

Sommige vragen komen nou eenmaal vaker voor dan andere. We hebben de meest voorkomende verzameld en voor je op een rijtje gezet.

Algemeen
Wat is booq Tafelreservering?

booq Tafelreservering is onderdeel van booq: een alles-in-één platform voor ondernemers, ontwikkel door Eijsink. Onderneem je met booq dan vind je alle gewenste functionaliteiten in één totaaloplossing. Werk je met de Tafelreservering, dan heb je daarnaast de mogelijkheid tot een flexibel pakket aan booq-bricks dat meegroeit met jouw bedrijf.

Sluiten
Waarom moet ik voor jullie kiezen?

Het concept van booq Tafelreservering is onstaan vanuit de wens om een gebruiksvriendelijke en toegankelijke reserveringssoftware te bieden. Alles wat je nodig hebt bevindt zich binnen een paar klikken met je muis of een enkele touch.

Sluiten
Kan ik ook op mobiel of tablet met de Tafelreservering werken?

Voor booq Tafelreservering heb je geen ingewikkelde hardware nodig. De Tafelreservering-app werkt op een laptop, tablet of smartphone.

Sluiten
Hoe zit het met systeemupdates?

Updates zijn noodzakelijk om het systeem up-to-date en veilig te houden. Gelukkig hoef je zelf geen updates te doen. Dat doen wij namelijk voor je, zonder dat je er iets van merkt.

Sluiten
Tafelreservering
Kan ik in de Tafelreserveringsoftware zelf een tafelplan maken?

Om te beginnen is het nodig om een tafelplan te maken. Het tafelplan is namelijk een kopie van je restaurant. Is het restaurant verdeeld in een restaurant, serre en terras, dan maak je een tabblad aan per ruimte. Vervolgens kan je zelf toevoegen hoeveel tafels er in die ruimte zijn en tafelnummers invoeren. Ook kan je tafels indelen in meerdere ruimtes.

Sluiten
Kan ik zelf bepaalde sluitingsdagen invoeren?

In het tabblad weekdagen kan je zelf aangeven of er bepaalde vaste sluitingsdag, een vakantiesluiting, feestdag of een besloten feest waardoor reserveren voor het normale publiek niet mogelijk is. Is het restaurant voor een bepaald tijdsbestek, bijvoorbeeld van 18:30 tot 20:30 uur gesloten? Ook dit geef je eenvoudig via het tabblad weekdagen in de app aan.

Sluiten
Hoe zit het met maatwerk van de persoonlijke e-mail- of smsberichten?

Er zijn verschillende standaard e-mail- en sms-berichten in het systeem, die handmatig of geautomatiseerd verzonden kunnen worden. E-mail- en sms-berichten worden vanuit de reservering verzonden. De kleuren, randen, achtergronden, teksten, opties, voorkeuren, lettertypen en andere stijlen kunnen aangepast worden naar uw wens. Wij vragen een vergoeding voor het op maat maken van uw emailberichten of reserveringspagina op uw website.

Sluiten
Kan ik terugkerende gasten boeken?

Door te zoeken op naam of telefoonnummer kan je een eerder geboekte gast opnieuw boeken. Via de app kan je deze gast kopieren en inplannen op de gewenste datum.

Sluiten