JANS: gewoon lekker Arnhems!

Oog voor de mooie dingen in het leven én op het bord: JANS’ combineert stijl, oprechte gastvrijheid, kwaliteit en prachtig goed eten dat toegankelijk is voor ‘JANS’ en alleman’. Gewoon lekker Arnhems!

Arnhem is ooit aan de Jansbeek ontstaan – zo komt dit bijzondere restaurant, pal voor het Musis Sacrum (concertgebouw) aan het Velperplein, aan haar naam. Hier mag iedereen binnenlopen voor een gezellige borrel of een goede hap op elk moment in de dag. Management assistent Sherilyn Hundersmarck vertelt: “Als Arnhemmer voel je je thuis bij JANS', eigenlijk net als in je eigen huiskamer of keuken. Voor ieders smaak en portemonnee is er wat: van brood met kroketten tot Côte de Boeuf. Onze menukaart is gevarieerd en heeft voor elk moment van de dag wat te bieden. Wat je ook eet of drinkt, de kwaliteit is van niveau. Onze koks werken met de beste producten in het seizoen en waar mogelijk met plaatselijke leveranciers in de omgeving. Bij JANS’ loop je binnen voor een kakelvers ontbijtje, een lekker stuk taart, een lunch, diner of om gezellig te borrelen. Het kan allemaal!”

Offline en online reserveringen beheren

Om zowel offline als online reserveringen te stroomlijnen, gebruikt JANS’ booq Tafelreservering. Daarmee is bijvoorbeeld ook direct reserveren vanuit Google mogelijk. “Instellingen en beschikbaarheid kunnen eenvoudig worden bijgewerkt. Waar wenselijk laten we op bepaalde dagen een specifieke melding naar voren komen als we met specifieke menu’s werken, zoals bijvoorbeeld tijdens de Kerstdagen. De boekingsmodule op de website synchroniseert keurig met de beschikbaarheid die wordt ingegeven. Wijzigingen in beschikbaarheid worden ook direct naar de boekingsmodule geüpdatet."

Gastvrije boekingsmodule

Wat verder belangrijk is bij JANS', is dat de boekingsmodule op de website duidelijk is voor gasten. Sherilyn: "We willen dat onze gasten makkelijk gebruik kunnen maken van de online reserveerkalender en bij reservering, wijziging of annulering een nette bevestiging ontvangen. Ook bij het maken van een telefonische bevestiging is het mogelijk om bij het invoeren van een e-mailadres direct een reserveringsbevestiging aan de gasten te versturen. Deze bevestigingsbrieven kunnen in de backoffice eenvoudig worden aangepast, zowel tekstueel als in de lay-out (huisstijl).”